Bez kategorii
KODOWANIE NA DYWANIE U MOTYLKÓW
Wprowadzanie elementarnych podstaw kodowania w przedszkolu ma na celu rozwijanie kompetencji miękkich u dzieci, takich jak nauka logicznego myślenia czy umiejętność pracy w zespole.
Wprowadzanie elementarnych podstaw kodowania w przedszkolu ma na celu rozwijanie kompetencji miękkich u dzieci, takich jak nauka logicznego myślenia czy umiejętność pracy w zespole.
„Bardzo wiele książek należy przeczytać po to, aby sobie uświadomić jak mało się wie” Nikołaj Gogol Zapraszamy do zapoznania się z propozycjami literatury dotyczącej rozwoju dziecka w poszczególnych sferach rozwojowych. Opis polecanych pozycji znajduje się w „Kąciku wędrującej książki”. Książki Dowiedz się więcej…
W minionym tygodniu w grupie „Pszczółek” omawialiśmy temat dotyczący zdrowego żywienia i higieny. Dowiedzieliśmy się co powinniśmy jeść aby być zdrowym a czego unikać. Przypomnieliśmy sobie jak należy myć ręce aby zapobiegać chorobom.
06 marca w grupie „Pszczółek” obchodziliśmy dzień dziewczynek z uwagi na zbliżające się święto : Dzień Kobiet , które w tym roku przypadło na niedzielę .
Mamom, Babciom, Paniom wszystkim: dalekim i bliskim przesyłamy dziś życzenia na wiosennych listkach. Na zielonych listkach młodych, na wierzbowej bazi, niech Im wszystkim się w Dniu Kobiet coś miłego zdarzy…..
Skończył się karnawał, zdjęliśmy dekorację z zabawy karnawałowej i zostało nam dużo balonów. Co z nimi zrobić?
Czwartkowa słoneczna pogoda zachęciła Motylki do wyjścia na wiosenny spacer i szukania zwiastunów wiosny. Zobaczcie, jakie piękne kwiaty znalazły. Ewa Bąk i Anna Kolp.
„Żeby zdrowe zęby mieć, trzeba tylko chcieć” W grupie Żabek 05 marca obchodziliśmy Dzień Dentysty. Dzieci dowiedziały się, kim jest dentysta i dlaczego do niego chodzimy
W naszym przedszkolu w ramach projektu edukacyjnego rozpoczynamy akcję „Wędrująca książka”. Inspirację do jej stworzenia zaczerpnęliśmy z oryginalnej akcji pt. Bookcrossing (inaczej uwalnianie książek, krążenie książek), której założeniem jest idea nieodpłatnego przekazywania książek najczęściej poprzez zostawianie ich w specjalnie oznaczonych miejscach, Dowiedz się więcej…
We wtorek 03 marca nasze przedszkolaki obejrzały bajkę „Prawdziwy skarb”. Bohaterowie przedstawienia: żółw i papuga reprezentują typowe zachowania dla niepożądanych relacji międzyrówieśniczych: przedrzeźniają, dokuczają, doprowadzając swoim zachowaniem do wykluczenia rówieśnika z Dowiedz się więcej…